There are oral exams going on this week, especially on Thursday and Friday, so keep practising the Present Simple, all forms:
Te dni, predvsem v četrtek in petek potekajo ustna ocenjevanja. Samostojno se učite in vadite navadni sedanjik v vseh oblikah:
If you want extra practice, you can do any extra online exercises from Tuesday’s questionnaire. Kdor želi dodatne vaje, lahko reši več spletnih nalog iz torkovega vprašalnika. Lahko še enkrat preberete pravila v DZ, str. 74 in 76 ter naredite kakšno od vaj na str. 75 in 77.
1 Comment
What do you do in your free time? What’s your favourite hobby? Do you know any unusual hobbies? Open your Student’s book (SB, p. 92): Unusual hobbies Look at the photos and the headings. What are these hobbies? Match the hobbies and the photos. (Exercise 1) Now read the website article – you can also listen to it in a recording (TJA 6 EP0‑U5‑Culture – p92 - exe 2.mp3). Help yourself with the glossary below. Bralno razumevanje: Nenavadni hobiji S čim se ukvarjaš v prostem času? Kateri je tvoj najljubši hobi (prostočasna dejavnost)? Ali poznaš kakšne nenavadne hobije? Odpri učbenik na strani 92: Unusual hobbies Oglej si fotografije in naslove kratkih besedil. Katera fotografija sodi h kateremu besedilu? Poveži (naloga 1). Preberi besedila oz. spletni članek – lahko ob branju tudi poslušaš avdio posnetek (TJA 6 EP0‑U5‑Culture – p92 - exe 2.mp3). Za razumevanje si pomagaj s slovarčkom spodaj (Glossary). Now read the sentences in exercise 2. If you need, you can read and listen to the recording again. Which hobby are the sentences about? Write O for origami, J for juggling or C for coin collecting. The answers are in the file below. Into your notebook, write the title “Unusual hobbies” and copy the glossary together with Slovenian translations of the words. Then read the questions in exercise 4 and write full answers into your notebook. Preberi povedi v 2. nalogi. Če želiš oz. potrebuješ, lahko besedilo znova poslušaš in prebereš. O katerem hobiju govorijo povedi? Napiši O za origami, J za žongliranje in C za zbiranje kovancev. Odgovore najdeš na naslednji strani. Odpri zvezek in napiši naslov »Unusual hobbies«. V zvezek prepiši slovarček (Glossary) in dopiši slovenske prevode besed, ki jih najdeš v slovarčku delovnega zvezka. Preberi vprašanja v 4. nalogi in v polnih povedih odgovore zapiši v zvezek. *) OPTIONAL VIDEO: You can also watch a video from your Student’s book about different hobbies. You can find the video on the website here: http://www.ospolje.si/anglescaron269ina-6-razred. *) IZBIRNI VIDEOPOSNETEK: Lahko si ogledaš videoposnetek iz tvojega učbenika na str. 92, ki prikazuje različne hobije. Video najdeš na spletni strani: http://www.ospolje.si/anglescaron269ina-6-razred. Culture documentary: Hobbies. English Plus Starter, 2nd edition. OUP 2017. Page 92.
*PS: Ali je še kdo v besedilu s polno napakami našel eno, ki se je v mojih popravkih izmuznila? :) *) OPTIONAL ACTIVITY: You can have a try at an easy origami. Practise English while following the instructions under Read more ...
*) IZBIRNA DEJAVNOST: Lahko se poskusiš v zgibanju papirja. Angleščino vadi ob sledenju navodilom za origami škatlico v delu »Read more« na isti strani: http://www.ospolje.si/anglescaron269ina-6-razred. This week, a lot of you have oral exams on Friday. So, keep practising the Present Simple and the adverbs of frequency. Be careful with the negative and question forms and word order. Ta teden veliko od vas v petek čaka ustno ocenjevanje. Zato kar pridno vadite navadni sedanjik in prislove pogostosti. Bodite pozorni na nikalne in vprašalne oblike in besedni vrstni red. Follow the instructions on this link: https://forms.gle/TkYKWpQDXPZfzgDa6. You’ve got time until Friday. Klikni na povezavo in sledi navodilom v vprašalniku: https://forms.gle/TkYKWpQDXPZfzgDa6. Vprašalnik oddajte do petka, 29. maja 2020, do 9. ure. REŠITVE VČERAJŠNJE NALOGE / POPRAVKI NAPAK (Sarah's daily routine)
Tu so rešitve za včerajšnje popravke besedila z napakami. Take your notebook. Copy the whole text here and leave and extra row between each line. Vzemi zvezek in prepiši spodnje besedilo tako, da med vsako vrstico pustiš eno vrstico prazno. Probably you noticed that there are quite a lot of mistakes. Now take a red pen (or any other colour) and cross out and correct all the mistakes inside the text. Verjetno si opazil/a, da je v besedilu kar veliko napak. Vzemi rdeče pisalo (ali kakšne druge barve, roza, oranžno, zeleno) in v besedilu prečrtaj in popravi napake (tako kot je prikazano v primeru). I will post the corrections tomorrow. Rešitve objavim jutri. *) OPTIONAL: For those who need extra practice for negative sentences, you can choose one paragraph of the text in SB, p.54 about Jacob and make all sentences negative. *) IZBIRNO: Kdor potrebuje dodatno vajo za nikalne povedi, lahko v besedilu o Jacobu v učbeniku na str. 54 izbere en odstavek in ga vse povedi spremeni v nikalne.
) Open your workbook on page 44. Do exercises 3 and 4 to revise vocabulary about free-time activities. 2) Go to page 47 and do exercises 4 and 5 (WB, p47/4, 5). This way, you will practice “Wh–“ questions in the Present Simple. 3) Go to page 48 and only do exercise 5 to revise Wednesday’s vocabulary from the text about a young talented musician. All the answers are in the document below. *) OPTIONAL: If you want extra practice, you can do any extra online exercises from Tuesday’s questionnaire. Utrjevanje besedišča in vprašanj v navadnem sedanjiku 1) Odpri delovni zvezek na strani 44. Naredi nalogi 3 in 4 in tako ponovi besedišče o prostočasnih dejavnostih. 2) Pojdi na stran 47 in naredi nalogi 4 in 5 (DZ, str. 47/4, 5). Z njima ponovi tvorjenje vprašanj v navadnem sedanjiku z vprašalnicami na »Wh–«. 3) Potem pojdi na stran 48 in reši samo nalogo 5 ter z njo ponovi sredino besedišče iz besedila o mladem glasbeniku v sredo. Vsi odgovori so v dokumentu spodaj. *) IZBIRNO: Kdor želi dodatne vaje, lahko reši več spletnih nalog iz torkovega vprašalnika.
Who is your favourite singer? Where is he/she from? What kind of music does he/she perform? 1) Open your Student’s book (SB, p. 54): Artist profile: Jacob Collier Look at the photo and the information below. How old is Jacob? Exercise 1 has headings of text sections (paragraphs). They help you to understand what each section of the text is about. Read the text quickly and match four headings with paragraphs 1–4. There is one extra. Now read the sentences in exercise 2. Read and listen to the next in the recording and do exercise 2 – match the sentences with the paragraphs 1–4. When listening, also check for headings from exercise 1. The answers are in the document below. Now let’s look at the vocabulary, the words in blue – this is exercise 3. Use the dictionary in your workbook to check the words. Then write them into your notebook as on the last past of these instructions. Now that you understand all the words, listen to the text again and find the following information and write it into your notebook:
Bralno razumevanje: Nadarjen mlad glasbenik Kdo je tvoj najljubši pevec ali pevka? Od kod je? Kakšno glasbo ustvarja? 1) Odpri učbenik na strani 54: Artist profile: Jacob Collier Oglej si fotografijo in podatke pod njo. Koliko star je Jacob? V nalogi 1 so naslovi odstavkov. Pomagajo ti razumeti, o čem govorijo posamezni deli besedila. Hitro preberi besedilo – pomembno je le, da dobiš občutek, za kaj gre, ni treba razumeti vsega, in poveži naslove iz prve naloge z odstavki 1–4. En naslov je odveč. Zdaj pa preberi povedi v 2. nalogi. Preberi in poslušaj besedilo v posnetku zgoraj in reši 2. nalogo – napiši, iz katerega odstavka besedila so povedi od 1–4. Medtem ko poslušaš, lahko preveriš tudi naslove, ki si jih moral/a izbrati v 1. nalogi. (POSLUŠAJ POSNETEK) Zdaj pa si oglejmo besedišče, besede v modrem – to je 3. naloga. Uporabi slovarček na koncu delovnega zvezka in preveri pomen besed. Potem jih prepiši v zvezek. Dopiši tudi besede z zadnje strani teh navodil. Zdaj ko razumeš vse besede, poslušaj besedilo še enkrat in najdi odgovore na naslednja vprašanja. Zapiši v zvezek:
VOCABULARY (Besedišče)
V zvezek prepiši besede v modrem iz besedila skupaj s pomenom in še naslednje besede oz. stalne besedne zveze (nekatere že poznaš). Lahko jih oblikuješ tudi v miseln vzorec ali razporediš tako, da bo smiselno zate. Yesterday, we revised and learnt some vocabulary. Today, let's not forget about the Present Simple.
Včeraj smo ponovili in se naučili nekaj besedišča. Danes ne pozabimo na vaje iz sedanjika. Follow the instructions on this link: https://forms.gle/TevfVuxeJCTm4v4Y7. You’ve got time until Friday. Klikni na povezavo in sledi navodilom v vprašalniku: https://forms.gle/TevfVuxeJCTm4v4Y7 Vprašalnik oddajte do petka, 22. maja 2020, do 10. ure. What’s your favourite free-time activity? What do you like doing in your free time? 1) Open your Student’s book (SB, p. 52–53). Look at the photos in exercise 1. What are the children doing? Match the words in the box with the photos. Then check your answers by listening to the audio. Now look at exercise 2. Listen and do the exercise. And do exercise 3. You can listen again, if you need to. The answers are in the document. Then write these phrases into your notebook in groups (picture below). 2) Open your workbook on page 44. Do exercises 1 and 2. The answers are in the document below. Prostočasne dejavnosti Katera ja tvoja najljubša prostočasna dejavnost? Kaj najraje počneš v prostem času? 1) Odpri učbenik na strani 52–53. Oglej si fotografije pri 1. nalogi. Besede iz okvirčka zapiši k slikam. Potem poslušaj prvi posnetek zgoraj in preveri rešitve. Oglej si 2. nalogo. Poslušaj drugi posnetek zgoraj in napiši, katere aktivnosti koga zanimajo. Tudi za 3. nalogo poslušaj drugi posnetek in odgovori na vprašanja. Rešitve so v dokumentu spodaj. Potem v zvezek prepiši stalne besedne zveze iz tabele zgoraj. V angleščini pogosto uporabljamo druge glagole kot v slovenščini, ko govorimo o tem, kaj počnemo. Pazi: ukvarjati se s športom ali z borilnimi veščinami = do sport / martial arts; fotografirati = take photos. Neznane besede poišči v slovarčki na koncu DZ. 2) Zdaj odpri delovni zvezek na strani 44. Naredi 1. in 2. nalogo. Rešitve najdeš na zadnji strani navodil spodaj.
* GAME: You can play the game in your SB (p.52–53) with your family members if you want to. The instructions are in exercise 4.
Lahko se z domačimi igraš igro v učbeniku. Navodila so v 4. Nalogi. Namesto kocke uporabi kovanec in se za vsako glavo premakni za eno mesto, za številko pa za dve in povej pravilno poved s sličico. Pozdravljeni,
ne pozabite, danes se vidimo in/ali slišimo! :) Naše srečanje bo namenjeno utrjevanju in tudi preverjanju vašega znanja in uporabe navadnega sedanjika. Poleg ponavljanja in preverjanja znanja se bomo pogovorili še o ocenjevanju znanja pri angleščini. Ocenjevanje znanja pri angleščini bo ustno, predvidoma v manjših skupinah prek videokonference Zoom, kar ste morda tudi že prebrali. Vsebina ocenjevanja znanja bo to, kar se učimo in vadimo že dalj časa, in sicer navadni sedanjik. Poudarek bo na opisu dneva 3. osebe ednine in sestavljanju trdilnih, nikalnih in tudi preprostih vprašalnih povedi v času Present Simple. Ocenjevanje bo predvidoma potekalo od prihodnjega tedna dalje po vnaprej dogovorjenem urniku, kar pa je deloma odvisno tudi od predvidene ponovne vzpostavitve pouka za nekatere skupine učencev, zato se bomo za natančen razpored dogovorili, ko bom vedela kaj več o svojem urniku. Če ste med svojim delom naleteli na kakšne težave ali imate kakšno vprašanje, si to pripravite za naše spletno srečanje. Koristno je tudi, da imate pri sebi pisalo in zvezek ter seveda znanje navadnega sedanjika. *Če za zoom uporabljate telefon, si po želji pripravite čisto stabilno skodelico, da jo lahko uporabite kot stojalo za telefon (če vanjo naslonite telefon, ima kamera prost pogled, vi pa proste roke). Če se kdo srečanja nikakor ne more udeležiti, naj mi na elektronsko pošto pošlje opis dneva za svojega brata/sestro/mamo ali očeta, torej za 3. osebo ednine, najmanj deset povedi. Se vidimo! :) (Preverjanje znanja navadnega sedanjika)Now that you have had a lot of practice in different forms of the Present Simple, you can show me how it goes. Go to this link https://www.liveworksheets.com/c?a=s&s=English%206&t=91zz6xrcq8&mn=cf&m=d&l=ir&i=cnztcu&r=yl and do the online trial exercise. When you finish, click the blue button. Then write your name and under “Level/Group” write the LETTER of your class (a, b or c) and the system will send your answers to me. This is how I see that you did your homework. Tako, veliko ste vadili vse oblike navadnega sedanjika in je čas, mi pokažete, kako vam gre. Klikni na to povezavo https://www.liveworksheets.com/c?a=s&s=English%206&t=91zz6xrcq8&mn=cf&m=d&l=ir&i=cnztcu&r=yl in reši spletno preverjanje. Ko končaš, klikni na modri gumb. Potem obvezno vpiši svoje ime in priimek in tja, kjer piše »Level/Group«, vpiši ČRKO svojega razreda (npr. a, b ali c). Sistem bo tvoje rešitve poslal meni in vedela bom, da si naredil/a svojo domačo nalogo. 2) Take your notebook and check your homework: Student’s book, p. 57/exe.6. Look at the questions in the document and check whether you have correct questions. Odpri zvezek in preglej svojo domačo nalogo iz učbenika, str. 57/naloga 6. Preveri odgovore oz. vprašanja v priloženem dokumentu in preglej, ali si pravilno postavil/a vse pomožne glagole.
|
Alenka Morel
Archives
June 2020
|
OŠ Polje | Angleščina 6. razred |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|