First, let's check homework.
And, a reminder: there are still quite a lot of you who haven't written a text about your school life or filled in the last questionnaire from last week. Please, if you haven't done that yet, fill in the questionnaire here: Najprej poglejmo domačo nalogo. In še opomnik: mnogo med vami še ni napisalo besedila prejšnji teden o svoji šoli in šolskem vsakdanu, prav tako pa veliko med vami še ni izpolnilo zadnjega vprašalnika prejšnjega tedna. Če ga še niste, vprašalnik izpolnite tukaj:
Let's start now!
Zdaj pa začnimo zares.
Prepare your notebooks!
Pripravite si zvezke.
And some homework. We will check it tomorrow.
In še domača naloga. Pregledamo jo jutri.
0 Comments
Homework:
1) If you haven't, fill in at least the last questionnaire: https://forms.gle/Xjy3uHWRcKFKzjZr9 2) Do WB, p. 42 / exe. 1 and 2 and p. 43 / exe. 6 and 7. Domača naloga: 1) Izpolnite vsaj zadnji vprašalnik tukajle: https://forms.gle/Xjy3uHWRcKFKzjZr9 2) Naredite naloge v DZ: str. 42/ 1 in 2, str. 43/ 6 in 7. In nobenih drugih nalog na teh dveh straneh!
Do exercise 4 in the SB (p48/4). There are two mini-dialogues.
The answers are in the next video – watch the second video:
2) Practice the dialogue:
- alone: read it aloud and pretend you are two different persons ;), - with your brother or sister or your mum or your dad, - on the phone or online with one of your schoolmates. Practice it with: - dialogue from exercise 1 in the SB (p.48/1), - dialogues from exercise 4 in the SB (p.48/4), - make a new dialogue with the help of exercise 5 in the SB (p.48/5). 3) Till Monday, 30 March, check whether you have done all the exercises for English so far and prepare any questions if anything is unclear. Are there any problems? Let me know. Prepare at least one question about what we have done and write it here: https://forms.gle/1KMWhBWHHioVWiKw6.
Podajanje predlogov
1) Aktivno spremljaj prvi video. Reši nalogo 4 v učbeniku (učb., str. 48/4). Rešitve za nalogo so v naslednjem videoposnetku. 2) Vadi pogovor na enega od teh načinov: - beri sam/a naglas: pretvarjaj se, da igraš dve osebi (lahko spreminjaš svoj glas), - z bratom, sestro, z mamo ali očetom, - po telefonu ali spletu s sošolko ali sošolcem. Vadi: - dialog iz naloge 1 (učb., str. 48/1), - mini dialoga iz naloge 4 (učb., str. 48/4), - lahko sestaviš nov dialog s pomočjo naloge 5 (učb., str. 48/5). 3) Do ponedeljka, 30. marca, preveri, ali si rešil/a vse naloge za angleščino do sedaj in pripravi vprašanja, če ti karkoli ni jasno. Ali imaš kakšne težave? Pripravi najmanj eno vprašanje o čemerkoli, kar smo obravnavali doma v teh dveh tednih. Svoje vprašanje oddaj sem: https://forms.gle/1KMWhBWHHioVWiKw6.
Watch the first video.
Do exercise 3 in the WB (p41/3). The answers are in the document in the Google Drive folder. Then watch the second video.
Then write a text about your school life. Help yourself with the text in your SB and in your WB and with exercise 5 in the SB (p.49/5).
3) Send me your text by Friday, 27 March till 14 o’clock. You can send it as a photo by email or write it in this form: https://forms.gle/bsEEbGeKgHYuFdYz5.
Pisanje krajšega sestavka na temo šolskega življenja
1) Oglej si prvi video: https://drive.google.com/file/d/1RcRQBoBBHTZ-rrsmiKPdiKoRfCNYtDpS/view Reši nalogo 3 v DZ (DZ, str. 41/3). Rešitve za nalogo so v dokumentu v mapi Google Drive. 2) Oglej si drugi video: https://drive.google.com/file/d/1ZxuN1FOYKFtTNnRoXpEoWCM8yjBTiPG7/view Nato napiši besedilo o svojem šolskem življenju. Pomagaj si z besedilom v učbeniku, delovnem zvezku in nalogo 5 v učbeniku (učb., str. 49/5). 3) Svoje besedilo mi pošlji do petka, 27. marca 2020 do 14. ure. Besedilo mi lahko pošlješ po elektronski pošti tako, da ga slikaš v zvezku, ali ga natipkaš v obrazec na tej povezavi https://forms.gle/bsEEbGeKgHYuFdYz5.
1) Watch the video. https://drive.google.com/open?id=1mGhCai357APhz_p-cA7k6t_gtDkorf6e
Do the exercises in the SB (p.49/1, 2, 3, 4), copy the rules into your notebook and do the exercises in the WB (p41/1, 2). 2) Do the questionnaire here https://forms.gle/6aJ9Qs7S8EnoWTFn7 on how it went. The answers for the exercises are in the document on Google Drive.
Izražanje mnenj in veznik »because« (ker)
1) Oglej si video. https://drive.google.com/open?id=1mGhCai357APhz_p-cA7k6t_gtDkorf6e 2) Reši naloge v učbeniku (učb., str. 49/1, 2, 3, 4), prepiši potrebne stvari v zvezek in reši naloge v delovnem zvezku (DZ, str. 41/1, 2). 3) Na tej povezavi https://forms.gle/6aJ9Qs7S8EnoWTFn7 reši kratek vprašalnik o tem, kako ti je šlo. Rešitve za naloge so v dokumentu v mapi Google Drive. Drage učenke in učenci 6. razreda,
upam, da ste zdravi in dobro, da ste si zastavili nek svoj urnik in da je šolskih obveznosti ravno prav. Verjetno ste ugotovili, da vsako jutro do 9. ure v mapah na povezavi "Učim se doma" najdete že vse predmete za tisti dan. Za angleščino ste včeraj lahko prvič reševali spletni kviz s točkovanjem (Ga še nisi rešil? Le daj! Poglej prejšnjo objavo in preizkusi.), ki vam je vrnil povratno informacijo o tem, ali so vaši odgovori pravilni ali napačni. Tako kot se vi učite, kako delati doma, pa se učim tudi jaz, kako usmerjati učenje na daljavo in vam pri tem kar najbolje pomagati. Nekateri med vami ste namreč pri kvizu verjetno ugotovili, da ste po smislu vnesli pravilni odgovor, vendar je bil označen kot napačen. To je zaradi velikih začetnic ali pik, zaradi česar sistem ni zaznal čisto enake vsebine in je mislil, da je odgovor napačen. Med pregledovanjem vaših odgovorov sem zato vaše točke, kjer je bilo treba, seveda popravila, hkrati pa vem za v prihodnje, na kaj bom pozorna pri sestavljanju vprašanj. Če pa kdo še ni rešil vprašalnika o delu doma, tistega čisto prvega (poišči spodaj), ga prosim rešite, da vem, da spremljate delo in kako. Želim vam najprej zdravja za vas in vaše domače, potem pa dovolj miru, časa in veselja tudi v teh spremenjenih okoliščinah. Kako bomo veseli, ko se znova vidimo v živo, kajne? :) Z lepimi pozdravi, vaša učiteljica angleščine Alenka Morel Danes pregledujemo rešitve prejšnjega tedna in preverjamo, koliko ste si zapomnili, koliko ste zares delali, da bomo jutri začeli zares. 1) Urnik – rešitve nalog iz učbenika (SB, p75): Exe. 1: 1 maths, 2 science, 3 geography, 4 history, 5 PE Exe. 2: A – Maths class with Miss Brown is in room 24 from 5th March. B – The PE class is at 2.30 this week. C – Contact Mr Wood before 31st March. D – The club starts this week on Friday at seven o’clock in the school hall. Tvoj urnik: Si v zvezek napisal/a svoj urnik v angleščini? Če imaš možnost, ga slikaj in mi ga pošlji na elektronski naslov. 2) Moj dan – rešitve naloge iz delovnega zvezka (WB, p36/3, 4) Exe. 3: 1 classes, 2 break, 3 finish, 4 After, 5 friends, 6 homework, 7 watch, 8 bed. Exe. 4: Tvoji odgovori. 3) Bralno razumevanje: Šola na vodi – rešitve nalog iz delovnega zvezka (WB, p40) Exe. 1: a) some food – a snack (malica), b) a tiny town – a village (vas) c) ideal – dream (sanjsko, idealno) d) a computer class – ICT (=information communication technology) (IKT oz. računalništvo) e) parts of a country – regions (regije, pokrajine) Exe. 2: 1 c, 2 b, 3 a, 4 a. Exe. 3: 1 – 6 o’clock, 2 – one, 3 – three, 4 – two, 5 – two. Exe. 4: 1 The river is next to Mosa’s village. 2 Mosa’s school is on a boat on a river. 3 The roads aren’t good, especially when it rains. 4 There are thirty students on the boat. 5 School is important for Mosa because she wants a good job. 6 – Kaj misliš, kaj si napisal/a? Exe. 5: 1 academy, 2 lesson, 3 gym, 4 laboratory, 5 subjects 4) Če še nisi izpolnil/a vprašalnika o delu doma prejšnji teden, prosim klikni sem. Za konec pa preverimo, koliko znanja ti je ostalo od prejšnjega tedna: na tej povezavi te čaka nekaj kratkih vprašanj: https://forms.gle/nwxgZZvQpZZysxGQ9 . Srečno!
Drage učenke in učenci,
za lažjo pripravo navodil za vaše in naše učenje na daljavo, vas prosim, da si vzamete nekaj trenutkov in izpopolnite vprašalnik na tej povezavi. Hvala in lep pozdrav, Alenka Morel Goal: developing the comprehension of a written text and check it. Workbook (WB), page 40. 1) Read the text. What kind of a school is it about? 2) Write the underlined words from the text into your notebook (NB). Find their meanings in exercise 1. a village = a region = a snack = ICT = dream = *on time = not late 3) Do exercises 2 and 3. 4) Write answers for the questions in exercise 4 into your NB. Write whole sentences. 5) Do exercise 5. → I will post the answers next week. Bralno razumevanje: Drugačne šole – Šola na ladji Delovni zvezek, str. 40 1) Preberi besedilo. Kakšno šolo opisuje? 2) Podčrtane besede prepiši v zvezek (glej modre besede zgoraj). Njihov pomen najdi v 1. nalogi. 3) Naredi nalogi 2 in 3. 4) Odgovore na nalogo 4 zapiši v zvezek. Uporabi cele povedi. 5) Reši 5. nalogo. → Rešitve bom objavila prihodnji teden. |
Alenka Morel
Archives
June 2020
|
OŠ Polje | Angleščina 6. razred |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|