• Domov
    • Kontakti
    • Katalog IJZ >
      • Varovanje osebnih podatkov
    • Predstavitev
    • Kako do nas?
    • Svetovalna služba >
      • Karierno svetovanje
    • Vzgojni načrt, pravila šolskega reda in hišni red
    • Himna OŠ Polje
    • Šolski okoliš
    • eStoritve
    • Prijava po zakonu o zaščiti prijaviteljev
  • Novice
  • 2024/25
    • Šolski koledar
    • Kadrovska zasedba
    • Interesne dejavnosti
    • Druge oblike dela
    • NPZ
    • Dnevi dejavnosti
    • Šole v naravi
    • Izbirni predmeti
    • Rezultati tekmovanj
  • Starši in šola
    • Govorilne ure
    • Roditeljski sestanki
    • Svet staršev
    • Obrazci
    • Ko se pojavi...
    • Status športnika...
    • Varna raba interneta
    • Napotki za učenje
    • Učna gradiva 2024/25
  • V šoli
    • Nadomeščanja
    • Dvig digitalnih kompetenc DDK
    • MEPI
    • ERASMUS+
    • Fundacija OŠ Polje
    • Spletne strani oddelkov in predmetov >
      • 8. a
      • Matematika
      • Fizika
      • Petrina angleščina
      • Tehnika in tehnologija
    • Šolski sklad
    • Projekti
    • Šport
    • Šolski zvonec
    • eZbornica
  • Prehrana
    • Jedilnik
    • Pravila prehrane
    • Shema sadja
    • Cenik
    • Odjava prehrane
  • Knjižnica
  • Foto galerija
  OŠ Polje

Vzgojni načrt

POVZETEK VZGOJNEGA NAČRTA OŠ POLJE

SPLOŠNE DOLOČBE
 
 Vzgojni načrt vsebuje:
  • okvir pravic in dolžnosti ter vzgojnih ukrepov;
  • dogovor o skupnih vrednotah, ki veljajo za vse učitelje in učence;
  • dogovor o enotnem vzgojnem delovanju učiteljev in staršev;
  • dogovor o vedenju učencev ter ravnanju učiteljev in staršev.
Vzgojni načrt je:
  • oblikovan na osnovi Letnega delovnega načrta šole;
  • ena od oblik izvajanja kurikuluma šole;
  • rezultat sodelovanja in konsenza med strokovnimi delavci šole, starši, učenci in predstavniki lokalne skupnosti.

                                                                   Vizija OŠ Polje
 
Spoštujemo sebe, druge in naravo, učimo se sprejemati lastno odgovornost in krepimo medsebojno pomoč ter solidarnost.


DOSEGANJE IN URESNIČEVANJE VREDNOT

Vrednote so smerokazi, ki kažejo smer poti.  Iz njih izvirajo prepričanja in stališča, zavzetost in dolgoročni cilji. Zato je izbor vrednot bistven sestavni del vzgojnega načrta.
 
Razvijali bomo:
  • univerzalne vrednote: enakopravnost, pravičnost, človeško dostojanstvo, odgovornost, medsebojno odvisnost, solidarnost, poznavanje, spoštovanje in upoštevanje človekovih pravic ipd.,
  • nacionalne vrednote: negovanje maternega jezika, biti odgovoren državljan, poznavanje slovenske kulture in zgodovine, spoštovanje kulturne dediščine ipd.,
  • šolske vrednote: znanje, delavnost, učiti se, da bi znali živeti v skupnosti in drug z drugim, kar zajema sprejemanje povezanosti in soodvisnosti, sodelovanje, preseganje individualizma, egoizma, narcizma, zaprtosti v osebne, družinske in narodne meje, zorenje v skupnosti in za skupnost, spoznavanje samega sebe in širjenje svojih zmožnosti, ustvarjalnosti, svobode in identitete, sprejemanje sebe in skrb zase tako, da bi živeli v ravnotežju, vedrini, miru in bi uspešno reševali svoje in skupne probleme,
  • lokalne vrednote: ohranjanje narave dediščine (čiščenje okolja, skrb za šolski vrt, rastline, živali), zavedanje soodvisnosti in soodgovornosti za kakovost bivanja v lokalni skupnosti.

V  šolskem letu 2021/2022 bomo posebno pozornost posvetili spodbujanju naslednjih vrednot pri učencih:
  • spoštovanje sebe, drugih in narave,
  • sprejemanje lastne odgovornosti in postavljanje osebnih ciljev,
  • medsebojna pomoč in solidarnost,
  • vrednota znanja,
  • zdrav način življenja.

​
PROAKTIVNE IN PREVENTIVNE VZGOJNE DEJAVNOSTI

Za varno in spodbudno okolje in za doseganje ciljev bomo v šoli uvajali proaktivne in preventivne vzgojne dejavnosti, s katerimi šola razvija varno in spodbudno okolje za doseganje ciljev iz 2. člena Zakona o osnovni šoli in potrebe po:
varnosti in odsotnosti strahu; 
sprejetosti, pripadnosti in vključenosti; 
individualnosti, uspešnosti in potrjevanju; 
svobodi, izbiri, ustvarjalnosti; 
gibanju in sprostitvi.
Vzpostavljali bomo pogoje za: 
razvijanje ugodne razredne in šolske socialne klime, občutka varnosti, zaupanja in sprejetosti, izvajanje dejavnosti, ki postavljajo v ospredje medsebojno povezanost in oblikovanje v uspešnost naravnane učeče se skupnosti;
oblikovanje oddelčnih dogovorov o temeljnih vrednotah skupnega življenja in načinih ravnanja ter sodelovanje pri oblikovanju pravil šolskega reda;
(Učenci vseh oddelkov se bodo predstavili ter oblikovali in zapisali šolske in oddelčne dogovore na vidno mesto v svoji matični učilnici. Na vidnem mestu bodo zapisali tudi posebne doseške oddelka in posameznih učencev ter pohvale.) 
aktivno vključevanje učencev v načrtovanje, izvajanje, vrednotenje učenja in dela v skladu z njihovimi zmožnostmi in s tem navajanje k procesom samovrednotenja, samokontrole ter spodbujanje zavedanja svobode in odgovornosti za posledice lastnega ravnanja in vedenja;
(Učenci druge in tretje triade bodo v začetku šolskega leta zapisali svoje učne cilje in oblikovali načrt šolskega in domačega dela. Učenci bodo svoje cilje in načrt med šolskim letom spremljali in dopolnjevali. Pri tem jih bodo vodili starši, razrednik in učitelji.)
izvajanje razvojnih in drugih projektov šole in vključevanje v širše, tudi mednarodne, projekte; 
razvijanje socialnih veščin, skrb za ustrezno komuniciranje, sodelovalno učenje, organiziranje prostovoljnega dela in vrstniške pomoči ter spodbujanje medgeneracijskega sožitja; (Učenci posameznega oddelka organizirajo in razvijajo medsebojno učno pomoč. Pri tem jih podpirajo razrednik, učitelji in starši.)
obravnavanje različnih življenjskih problemov vrstnikov;
(Posebno skrb posvečamo učencem tujcem in zavzeto razvijamo kulturo medsebojnega spoznavanja, sodelovanja in pomoči.) 
izvajanje dejavnosti, ki povezujejo učence, delavce šole, starše in lokalno skupnost; 
vključevanje staršev v življenje in delo šole, organiziranje šole za starše, izvajanje srečanj s starši ali oddelčnih sestankov s starši in učitelji, priprava dnevou odprtih vrat ipd.
načrtno in sistematično izvajanje preventivnih dejavnosti za preprečevanja zasvojenosti, nasilništva, spolnih zlorab in drugih odklonskih pojavov (ure oddelčne skupnosti, osebni pogovori, dnevi dejavnosti, projekti);
spoznavanje okoliščin, v katerih se pojavljajo za šolo značilni problemi, preko seznanjanja s stališči in predlogi vseh udeleženih; 
povečanje nadzora na določenih krajih in v določenem času (odmori, čas po pouku, zunanje površine šole …); 
hitro in načrtno reševanje problemov vseh udeleženih.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture

Vzgojni načrt OŠ Polje v pdf formatu.
Picture

​Osnovna šola Polje
ZALOŠKA CESTA 189
1260 Ljubljana Polje
​tel: 01 520 86 00

© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
​Izjava o dostopnosti
​
Piškotki
  • Domov
    • Kontakti
    • Katalog IJZ >
      • Varovanje osebnih podatkov
    • Predstavitev
    • Kako do nas?
    • Svetovalna služba >
      • Karierno svetovanje
    • Vzgojni načrt, pravila šolskega reda in hišni red
    • Himna OŠ Polje
    • Šolski okoliš
    • eStoritve
    • Prijava po zakonu o zaščiti prijaviteljev
  • Novice
  • 2024/25
    • Šolski koledar
    • Kadrovska zasedba
    • Interesne dejavnosti
    • Druge oblike dela
    • NPZ
    • Dnevi dejavnosti
    • Šole v naravi
    • Izbirni predmeti
    • Rezultati tekmovanj
  • Starši in šola
    • Govorilne ure
    • Roditeljski sestanki
    • Svet staršev
    • Obrazci
    • Ko se pojavi...
    • Status športnika...
    • Varna raba interneta
    • Napotki za učenje
    • Učna gradiva 2024/25
  • V šoli
    • Nadomeščanja
    • Dvig digitalnih kompetenc DDK
    • MEPI
    • ERASMUS+
    • Fundacija OŠ Polje
    • Spletne strani oddelkov in predmetov >
      • 8. a
      • Matematika
      • Fizika
      • Petrina angleščina
      • Tehnika in tehnologija
    • Šolski sklad
    • Projekti
    • Šport
    • Šolski zvonec
    • eZbornica
  • Prehrana
    • Jedilnik
    • Pravila prehrane
    • Shema sadja
    • Cenik
    • Odjava prehrane
  • Knjižnica
  • Foto galerija