V mesecu decembru se v 2. a in 2. c razredu posvečamo ustvarjanju prazničnega vzdušja, krepitvi medsebojnih odnosov in ohranjanju notranjega miru. Poleg tega še vedno dosledno stremimo h krepitvi bralne pismenosti pri učencih na različne načine. Krepimo ročne spretnosti, fino motoriko, izdelujemo različne izdelke in krasimo učilnico v prazničnem vzdušju. Vsako jutro pričnemo s poslušanjem pravljice, ki nas umiri, sprosti in razvija našo domišljijo. V tem mesecu dajemo tudi poseben podudarek medsebojnim odnosom. Igramo se različne socialne igre in družabne igre ter bogatimo prijateljske vezi. Pred pričetkom zahtevnejših nalog pri pouku izvajamo "telovadbo za možgane". Beremo slikopise in si tudi sami izmišljamo in zapisujemo razne zgodbice o zimi. Učimo se male tiskane črke, jih oblikujemo iz plastelina in kamenčkov, jih pišemo v pesek in že zapisujemo besede. Občasno nastopamo v igri vlog ali v razredu priredimo lutkovno predstavo. Pogosto se igramo namizne didaktične igre, pri katerih beremo, pišemo in pravilno izgovarjamo povedi. Med samim delom se velikokrat sproščamo ob umirjeni glasbi in se osredotočamo na lastno dihanje. In s podobnimi aktivnostmi bomo v decembru še nadaljevali.
Tudi ostalim učencem naše šole želimo veselega prazničnega vzdušja in v krogu ljudi, ki jih imajo najraje. Učiteljici Bojana in Nina z učenci
0 Comments
S tretješolci in tudi šestošolci smo pri pouku angleščine brali zgodbo v angleščini "Have you filled your bucket today?". Zgodba je napisana v dokaj preprostem jeziku, zato pa je večje njeno sporočilo. Ste vedeli, da vsi nosimo naokrog nevidno vedro, v kateri se zbirajo dobre misli o nas in nam prinesejo dobro počutje? Vsaka naša beseda in vsako naše dejanje nam lahko vedro napolni ali pa sprazni, hkrati pa vse to polni ali prazni tudi vedra tistih, s katerimi smo v stiku. Če s pomočjo, z lepim dejanjem ali pozdravom vedro napolnimo drugemu, se bo napolnilo tudi naše, če pa ga nekomu izpraznimo, bo tako tudi naše. Učenci so po branju najprej razvrstili slike iz knjige v dve skupini glede na polnjenje vedra, potem pa so razvrstili še dejanja glede na to, ali nam prinesejo dobro ali slabo počutje. Na koncu so v zvezke narisali vedro polno dobrih misli in dobrih dejanj. |
OŠ Polje |
ERASMUS+ |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|