V okviru projekta Erasmus + sem Vesna Lukežič predstavila prispevka »Ko se pri poštevanki ustavi« in »Učenci s težavami pri MAT« na 4. Mednarodni konferenci o učenju in poučevanju matematike - KUPM 2018. Delo z učenci vsebuje elemente učenja s pomočjo igre.
0 Comments
V okviru projekta Erasmus + Vesna Lukežič s pomočjo Tine Mrhar v letošnjem šolskem letu izvajava interesno dejavnost Igriva matematike, kjer s pomočjo iger učenci 2. razreda utrjujejo številske predstave, količinske enote, urijo prostorske predstave, spoznavajo strategije reševanja besedilnih nalog - problemskih matematičnih nalog, itd. Med igro razvijajo sodelovalne veščine. Tako bomo opolnomočili šibkejših učencev na matematičnem področju in razvijali strategije za kompenzacijo težav na matematičnem področju. V okviru projekta Erasmus + sva se Vesna Lukežič in Nataša Govekar udeležili tečaja Smart teachers play more na Islandiji. Tam sva pridobili odlične ideje za popestritev ur dodatne strokovne pomoči, s katerih učenci in učenke snov lažje osvajajo in si jo tudi bolje zapomnijo. Delo pogosto poteka sproščeno in s pomočjo »igranja« - učenje skrito v igrah. V slikah je le nekaj utrinkov… V okviru projekta Erasmus+ in dodatnega pouka angleščine so petošolci odkrivali svoje veščine v pisanju digitalnih knjig in pri tem so nastali izvirni izdelki. Učenki Erin Sluga in Ema Šmerc sta si priborili mesti, ki sta vodili na udeležbo na mednarodnem natečaju Book Creator, kjer sta zelo uspešno zastopali sebe in OŠ Polje. Knjiga učenke Erin Sluga Lili's dreams je namreč v konkurenci več kot 100 prispelih avtorskih del iz kar 22 držav prišla v finalni izbor 25 najboljših knjig. Čestitke Erin in Emi ter pohvala vsem učencem, ki so napisali svojo digitalno knjigo.
|
OŠ Polje |
ERASMUS+ |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|