V okviru projekta Erasmus+ je velik poudarek na krepitvi bralne pismenosti. To smo združili s tednom otroka, in v ta namen smo v tem tednu z drugošolci prebrali še več pravljic in pesmic kot običajno. Obiskali smo šolsko knjižnico in si izposodili knjige. V 2. c so obravnavali pravljico Zrcalce, ki so jo učenci poustvarili, tako da so sami sestavili njeno nadaljevanje. Poigrali so se tudi z lutkami. v 2. a pa smo z učenci obravnavali pesem Jesensko listje, ki so jo učenci poustvarili likovno (po metodi NTC) in z gibi.
0 Comments
Učiteljica razrednega pouka Kristina Bogataj in učiteljica matematike in tehnike Anja Urbanija sta se udeležili v nizozemskem mestu Assen udeležili tečaja z naslovom Creativity in teaching and training by using music, art, ICT, games, team work, peer learning, project method and outdoors activities in education for reducing early school leaving in a lifelong learning society and for a better integration of students with different social and cultural backgrounds. Dogajanje na tečaju sta strnili v spodnjem predstavitvenem filmu. Da bi učenci OŠ Polje pobližje spoznali mobilnosti svojih učiteljev, je novinarka šolske ekipe opravila intervju z udeleženkami sledenja na delovnem mestu na St. Patrick's Primary School na Severnem Irskem. Prispevek, ki je bil objavljen v šolskem glasilu Polj(ub)čki, razkriva številne zanimive podobnosti in razlike v učenju in poučevanju med državama. Vabljeni k branju!
|
OŠ Polje |
ERASMUS+ |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|