![]() Goal: developing the comprehension of a written text and check it. Workbook (WB), page 40. 1) Read the text. What kind of a school is it about? 2) Write the underlined words from the text into your notebook (NB). Find their meanings in exercise 1. a village = a region = a snack = ICT = dream = *on time = not late 3) Do exercises 2 and 3. 4) Write answers for the questions in exercise 4 into your NB. Write whole sentences. 5) Do exercise 5. → I will post the answers next week. Bralno razumevanje: Drugačne šole – Šola na ladji Delovni zvezek, str. 40 1) Preberi besedilo. Kakšno šolo opisuje? 2) Podčrtane besede prepiši v zvezek (glej modre besede zgoraj). Njihov pomen najdi v 1. nalogi. 3) Naredi nalogi 2 in 3. 4) Odgovore na nalogo 4 zapiši v zvezek. Uporabi cele povedi. 5) Reši 5. nalogo. → Rešitve bom objavila prihodnji teden.
1 Comment
![]() Goal: understanding spoken text about the time, expanding vocabulary. 1) Telling the time: Open this website https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Telling_the_time/What_time_is_it$_mr28565kv and do the exercise. The system will check your answers. 2) My day First, do at least two exercises on this website: https://agendaweb.org/vocabulary/daily-routines-exercises.html. Then, open your workbook (WB) on page 36 and do exercises 3 and 4. In exe. 4, write at least 2 sentences for each part of the day. Utrjevanje: ura in moj dan
1) Koliko je ura? Na spletni strani zgoraj (ali klikni sem) reši učni list z vajami za uro. Sistem ti bo sam pregledal pravilnost rešitev. 2) Dnevne dejavnosti. Reši vsaj dve nalogi na tej spletni strani: https://agendaweb.org/vocabulary/daily-routines-exercises.html. Potem v delovnem zvezku na str. 36, reši nalogi 3 in 4 (prvi dve nalogi bi moral/a imeti že narejeni). Pri nalogi 4 napiši vsaj dve povedi za vsak del dneva.
Urnik in šolski predmeti
1) Na spletni strani zgoraj (ali klikni sem) poslušaj poimenovanja šolskih predmetov v angleščini. Če želiš, lahko rešiš tudi naloge zraven. Sistem ti bo sam pregledal pravilnost rešitev. 2) V učbeniku, na str. 75, naredi nalogi 1 in 2. Pazi na to, kateri predlogi se povežejo s časom in kateri z dnevi v tednu. 3) V zvezek nato s pomočjo te strani v učbeniku napišite svoj šolski urnik v angleščini. Lahko si pomagaš s primerom spodaj. ![]() Drage šestošolke in šestošolci! Kdo bi si mislil, da bomo tako kmalu spoznali drugačen način šolskega dela? Takega, o kakršnem smo ravno prejšnji teden brali v besedilu o drugačnih šolah v primeru Liama iz Avstralije, ki se zaradi prevelikih razdalj šola od doma, prek računalnika in spleta. Zaradi izrednih razmer zdaj delo na daljavo spoznavamo tudi mi. Upam, da ste zdravi in upoštevate navodila o skrbi za higieno, ohranjanju razdalje in predvsem o samoizolaciji, torej ne-druženju. Le tako lahko pripomoremo, da se bomo čim prej spet srečali, objeli prijatelje in brezskrbno uživali v vsakdanjih rečeh, ki so nam žal prepogosto samoumevne. V prihodnjih dveh tednih oz. do preklica bo potekalo učenje na daljavo. Na glavni spletni strani OŠ Polje je povezava do središča "Učim se doma", za angleščino pa boste navodila za delo našli tudi na tej strani. V primeru vprašanj mi lahko pišete na šolski e-naslov. Ostanite zdravi, tudi tako, da greste sami oz. v družbi ožje družine na sonce in na svež zrak. Vse dobro, Alenka Morel
Seveda je datum naslednjega testa v prvi vrsti odvisen od tega, kdaj se vrnemo v šole v ustaljene tirnice. Gotovo bo test najmanj en teden po vrnitvi v šolo. Brez skrbi, obveščeni boste pravočasno. Za preverjanje boste dobili vaje na daljavo. Več podrobnosti kmalu.
--- The next test might be in April 2020. Study Units 3 (My home) and partly Unit 4 (My school day). Look below for details. Ask the teacher if you have any questions. Extra classes to prepare are on Thursdays, from 7.30 to 8.20. |
Alenka Morel
Archives
June 2020
|
OŠ Polje | Angleščina 6. razred |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|