Vse, kar bomo učitelji načrtovali za delo v prihodnjih dneh, bomo neposredno nalagali na spletišče Učim se doma
Zavedamo se, da je delo na daljavo nekaj novega in da vsi iščemo učinkovite poti. Tako učiteljem kot učencem pa manjka povratna informacija. Zato naj bo delo za prihodnji teden usmerjeno tudi v pridobivanje povratnih informacij - poročajte učiteljem, kako vam gre, vprašajte jih, če kaj ni jasno. Vsi dnevno pregledujemo elektronsko pošto. Naj učenci posredujejo kak dokaz o svojem delu - zapis, rešene naloge, likovni izdelek ... Učitelji si bomo prizadevali, da bodo naloge povezane z vsakdanom in prilagojene temu, kar lahko počnete v okviru domačega okolja. Kot razredničarka pa bi vas usmerila tudi na spodnji povezavi, morda pa kdo najde kaj uporabnega: https://kamzmulcem.si/kzm-protokol-za-naslednjih-14-dni-ostanidoma/ https://kamzmulcem.si/10-animacij-in-spletnih-tecajev-ki-bodo-pregnati-dolgcas-v-casu-ostanidoma/
1 Comment
Na domači spletni strani OŠ Polje je po novem povezava Učim se doma.
Oblikovali smo okolje, kjer boste lahko po dnevih našli navodila za delo, vzporedno pa vas bodo razredniki obveščali o gradivu, ki je pripravljeno. Prosimo vas, spoštovani starši, da spremljate delo svojih otrok. Za vse skupaj je pomembno, da ostajamo v stiku in da ostanemo zdravi. Vsa navodila, vaje in razlage za angleščino so že objavljena na:
vesnaenglish.weebly.com/7-razred.html Navodila za delo doma boste prejeli v najkrajšem možnem času, najkasneje v sredo, 18. marca 2020, do 12. ure.
Hvala za razumevanje in ostanite zdravi! Danes smo na razredni uri delili pozitivne misli.
Ukvarjali smo se tudi z jaz-stavki in izražanjem čustev. Domača naloga: vadite spoštljivo komunikacijo :) Počutim se (izrazimo čustvo), kadar ti (opišemo vedenje drugega), zato ker (opišemo posledico, ki jo ima za nas to vedenje). Primer: Sobo si deliš s svojo sestro. Ko iščeš stvari, ki si jih delita jih ne najdeš na istem mestu, kot si jih pustila. Jaz stavek: »Prizadeta sem, ko ne pospravljaš za seboj, ker se mi zdi, da ne ceniš mojega truda glede pospravljanja.« Zaradi trenutnih razmer in zdravstvenih smernic skupne popoldanske govorilne ure prihodnji ponedeljek odpadejo.
Hvala za razumevanje. Ostanite zdravi. V Sloveniji še ni razglašena epidemija in niso izrečeni ukrepi zapiranja vrtcev, šol in ostalih izobraževalnih ustanov.
Še vedno velja: Pri preprečevanju okužbe z virusom SARS-CoV-2 je tako kot pri drugih nalezljivih bolezni, ki povzročajo okužbe dihal, priporočljivo upoštevati naslednje vsakodnevne preventivne ukrepe: Izogibamo se tesnim stiskom z ljudmi, ki kažejo znake nalezljive bolezni. Ne dotikamo se oči, nosu in ust. V primeru, da zbolimo, ostanemo doma. Upoštevamo pravila higiene kašlja. Redno si umivamo roke z milom in vodo. V primeru, da voda in milo nista dostopna, za razkuževanje rok uporabimo namensko razkužilo za roke. Vsebnost etanola v razkužilu za roke naj bo najmanj 60%. Razkužilo za roke je namenjeno samo zunanji uporabi. Sredstva za čiščenje/razkuževanje površin niso namenjena čiščenju/razkuževanju kože. Glede na trenutno epidemiološko situacijo splošna uporaba zaščitnih mask ni potrebna. Zaščitne maske so namenjene zdravstvenim delavcem, ki prihajajo v stik z osebami s sumom na okužbo, ter bolnikom, da zaščitijo druge pred širjenjem bolezni. V času povečanega pojavljanja okužb dihal poskrbimo za redno zračenje in prezračevanje zaprtih prostorov, v katerih se zadržuje veliko število ljudi. V primeru, da zbolimo, ostanemo doma. Redno čistimo in po potrebi razkužujemo predmete in površine, ki se jih pogosto dotikamo (npr. kljuke, pulti, vse dostopne površine sten in oken, straniščne školjke, pipe umivalnikov) - navodila za čiščenje prostorov Na spletni strani NIJZ (na povezavi https://www.nijz.si/sl/koronavirus-sars-cov-2-gradiva) so zbrana gradiva (plakati in letaki) za splošno in strokovno javnost. Dokumente lahko prenesete na svoje naprave, natisnete ter uporabite za osveščanje vaših ciljnih javnosti. Glavna tema letošnjega šolskega parlamenta je bila učenje, predvsem odnos do učenja, učna uspešnost in predlogi učencev, kaj bi lahko spremenili oz. izboljšali.
Predstavniki oddelkov izpostavljajo pomen učnih in delovnih navad za naprej (srednja šola itd.), želijo si več poudarka na prepoznavanju različnih učnih stilov. Priznavajo, da imajo v šoli veliko podpore, ki pa je ne izkoristijo (ne obiskujejo dopolnilnega pouka in učne pomoči). Povedo tudi, da jih moti, da se učenje obravnava kot nekaj slabega in nadležnega, kdor je vesten, pa je hitro označen za "piflarja" ipd. Vse, učence in starše, pozivamo k temu, naj učenje in delanje domačih nalog postane nekaj vsakdanjega. Učenci predlagajo tudi, da bi prvih 5 minut učne ure bilo namenjenih ponovitvi snovi prejšnje ure, zadnjih 5 minut pa utrditvi trenutno obravnavane snovi, ter si želijo, da prepisovanje s table ne bi časovno sovpadalo z razlago učiteljev. Predsednica in podpredsednica razreda bosta pozvali posamezne učitelje, naj z razlago počakajo, dokler učenci ne prepišejo s table. Učenci 7. a pa bodo med zapiskom namenjenim časom snov dejansko zapisali oz. prepisali in v tem času ne bodo klepetali ali drugače motili pouka. Učenci so dobili vrnjene lanske pogodbe o učenju in s kritično distanco ocenili, kje bi lahko bili boljši, zdaj ko so eno leto pametnejši in zrelejši ;) Še enkrat v razmislek: |
OŠ Polje | 7. a |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|