Na prvi razredni uri po počitnicah nas bodo obiskali študentje psihologije, ki bodo šestošolcem razložili, kako se lahko bolje učijo. Potrebujejo soglasja za delo z učenci, ki ste jih prejeli že pred nekaj časa. Kdor ga še ni vrnil, ga naj nujno prinese pred počitnicami. Kdor ga je izgubil, naj gre po novega k šolski psihologinji Andreji Babič.
Hvala.
0 Comments
Med počitnicami bosta slavila Milan in Aco. Milan si je za prijatelja in bratranca Nikola izbral tole pesem: Aco pa si je zaželel Sinana: Fotografije iz ŠVN in z nadomestnega programa so objavljene v fotogaleriji - povezave:
prvi-pozdravi-sestosolcev-z-rogle.html sestosolci-na-izletu.html february-13th-2019.html Takole smo danes ustvarjali pred prireditvijo. Urili smo se v ročnih spretnostih, se naučili, kaj je akrostih in se prelevili v male Prešerne. Potem smo z zanimanjem prisluhnili Andreju Rozmanu Rozi, ki nam je pripovedoval o sebi in svojem poklicu ter zelo doživeto odrecitiral nekaj svojih del. Spoštovani!
V marcu se nam bodo pridružili študentje psihologije, zato ste danes starši prejeli informacije s soglasji. Prosim, da učenci soglasja čim prej vrnejo. Hvala. Za kaj gre? Več info spodaj: Na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete v Ljubljani poteka v 2. letniku v letnem semestru predmet Psihologija učenja. Vaje so sestavljene iz teoretičnega in praktičnega dela. Teoretični del poteka v predavalnici, v okviru praktičnega dela pa študenti v manjših skupinah (4 ali 5 študentov) vaje izvajajo v razredih. Zato prosimo za Vaše sodelovanje. Osnovni namen vaj je seznaniti študente s praktičnimi problemi učenja otrok v šolski situaciji. Dobljene rezultate bomo uporabili izključno v študijske in raziskovalne namene. V okviru vaj bomo poskušali zbrati različne podatke o dejavnikih, povezanih z učno uspešnostjo učencev. Ugotavljali bomo, kakšna je njihova motivacija za učenje ter kakšne strategije pri tem uporabljajo. Študenti bi v razred prišli dvakrat, in sicer prvič v začetku marca, ko bi študenti izvedli aplikacijo vprašalnika o uporabi različnih strategij pri učenju. Drugič bi na šolo prišli konec marca ali v začetku aprila. Takrat bi vsak študent iz skupine delal individualno z izbranim učencem. V okviru vaj bi študentje sodelovali tudi z učitelji (razredniki), ki bi jim pomagali z dodatnimi informacijami o razredu in posameznih učencih. Cilj vaj je, da študenti pod našim mentorstvom oblikujejo načrt za delo z razredom in s posameznimi izbranimi učenci, ki imajo težave na učnem področju ter ga na koncu v skupnem razgovoru predstavijo učiteljem ter šolski svetovalni službi, nato pa izbrano aktivnost v dogovoru z učiteljem izpeljejo v razredu. Glede na to, da so učne težave pogosto dejavnik, ki negativno vpliva na celotno delovanje učenca v razredu, menimo, da lahko z ugotovitvami preizkušenj in skupnim razgovorom z učiteljico/učiteljem in svetovalno delavko nekoliko prispevamo k izboljšanju učnega položaja izbranih učencev. V nedeljo je praznoval Juš, to soboto pa bo Filip. Ali uganete, katera pesem je za koga? Predvajajte jih na glas ;) |
OŠ Polje | 7. a |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|