Z učenci smo danes prišli v CŠOD Medved, ki se nahaja na Medvedjem Brdu. Po malici smo preko igre “Poštar” spoznali prostore ter ponovili svoje geografsko znanje. Po večerji smo se spoznali preko socialnih iger.
0 Comments
V okviru projekta Erasmus+ je velik poudarek na krepitvi bralne pismenosti. To smo združili s tednom otroka, in v ta namen smo v tem tednu z drugošolci prebrali še več pravljic in pesmic kot običajno. Obiskali smo šolsko knjižnico in si izposodili knjige. V 2. c so obravnavali pravljico Zrcalce, ki so jo učenci poustvarili, tako da so sami sestavili njeno nadaljevanje. Poigrali so se tudi z lutkami. v 2. a pa smo z učenci obravnavali pesem Jesensko listje, ki so jo učenci poustvarili likovno (po metodi NTC) in z gibi.
Učiteljica razrednega pouka Kristina Bogataj in učiteljica matematike in tehnike Anja Urbanija sta se udeležili v nizozemskem mestu Assen udeležili tečaja z naslovom Creativity in teaching and training by using music, art, ICT, games, team work, peer learning, project method and outdoors activities in education for reducing early school leaving in a lifelong learning society and for a better integration of students with different social and cultural backgrounds. Dogajanje na tečaju sta strnili v spodnjem predstavitvenem filmu. Da bi učenci OŠ Polje pobližje spoznali mobilnosti svojih učiteljev, je novinarka šolske ekipe opravila intervju z udeleženkami sledenja na delovnem mestu na St. Patrick's Primary School na Severnem Irskem. Prispevek, ki je bil objavljen v šolskem glasilu Polj(ub)čki, razkriva številne zanimive podobnosti in razlike v učenju in poučevanju med državama. Vabljeni k branju! ![]()
V juliju 2019 sem se učiteljica angleščine in nemščine Renata Krivec udeležila izobraževanja Effective language teaching with digital technology v glavnem mestu Walesa, Cardiffu, kjer sem izvedela nove stvari o šoli in šolskem sistemu v Walesu, s svojimi sošolci preizkušala kako lahko posamezna digitalna orodja uporabimo za različne namene pri učenju, ter spoznavala deželo in njeno kulturo.
Začetek julija, skoraj takoj po koncu pouka, sem se učiteljica angleščine Alenka Morel udeležila Pilgrimsovega izobraževanja "Leadership skills for teachers" v mestu Canterbury na jugovzhodu britanskega otoka.
Pogosto pozabimo, da je učitelj pravzaprav vodja skupine, zato mora poznati in razumeti tudi ta vidik svojega dela. Najpomembneje pri tem je, da kot vodja podpre posameznika, zato je ključno, da razume proces učenja - na tečaju smo se temu poglobljeno posvetili in ugotovili tudi, da pozabljamo, da je učenje pravzaprav nerodno in zahtevno, a vendarle ključno za osebno rast in razvoj vedno znova in znova, zato pa še toliko bolj pomembno. Iskali smo odgovore na vprašanja, kot na primer: kakšno naj bo torej poučevanje, kako lahko učitelj pomaga učencem, kako ustvari motivacijsko okolje, in podobno. Ob tečaju smo razvijali še svoje komunikacijske spretnosti, se spoznavali s kolegi iz drugih evropskih držav in bogatili kulturno zavedanje o angleški kulturi v zgodovinskem mestu s prvo katedralo na Otoku. V času 5.5. 2019 - 12.5.2019 sva se učiteljici Nina in Bojana udeležili seminarja v Firencah. Na seminarju sva pridobili veliko novega znanja s področja pozitivne psihologije, s področja motiviranja učencev za učno delo ter s področja učinkovitega vodenja skupine. S tečajniki z različnih koncev sveta (Reunion Island, Portugalska, Ciper, Latvija, Finska) smo si izmenjali dosedanje bogate delovne izkušnje. Seveda pa sva se navdušili tudi nad lepotami Firenc, ki je mesto z bogato kulturo, zgodovino in umetnostjo.
Napisati sestavek oziroma poročilo o preteklem dogodku? V angleščini? Pa še na računalniku? "Tudi to zmoremo!" so ugotovili učenci 8. razreda. In nastali so raznoliki opisi resničnih in izmišljenih dogodkov, različnih reševanj in najnenavadnejših sanj. Res zanimivo branje! Naš projekt je namenjen pismenosti na različnih področjih, tudi računalniškem. In na projektnih sestankih smo članice projekta ugotovile, da bi znanje lahko delili tudi znotraj kolektiva. Zato smo se odločile odzvati na občasne zagate v kabinetu z računalniki tako, da pripravimo mini delavnico v smislu Praktični triki eUčitelja za šolski vsakdan. Na čisto praktični delavnici v računalniški učilnici, ki jo je pripravila in vodila Alenka, smo odgovorili na vprašanja, kako ustvarjati dokumente, kako jih deliti z več osebami s pomočjo aplikacij, kako poiskati primerne slike in jih obdelati ter kako potem to natisniti po svojih željah - dvostransko, več strani na list in podobno. Udeleženke so potrdile, da je bilo praktično in koristno. Učiteljici Lucija Glas in Sergeja Apat sva se v maju udeležili seminarja na Islandiji - Learning subjects and social skills outside, Living together, learning together, working together. Na seminarju sva spoznali različne oblike in metode dela v skupini, ki smo jih tudi praktično preizkusili - bili smo zelo aktivni učenci :-) Seminar je bil zastavljen tako, da je večino aktivnosti potekalo na prostem ob vsakem vremenu, saj so nas želeli na seminarju spodbuditi k pouku zunaj.
Oblike in metode, ki smo jih spoznali, spodbujajo razvoj temeljnih otrokovih spretnosti, kar pa je pogoj za razvoj bralne in ostalih pismenosti. Na seminarju smo si z udeleženci s cele Evrope izmenjali veliko izkušenj in dobrih praks in tako obogatili drug drugega. Obogatila pa nas je tudi islandska narava, ki se je v zgodnjih pomladnih dneh pokazala v vsem svojem sijaju. |
OŠ Polje |
ERASMUS+ |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|